reede, 13. juuni 2008

Tagasi!!!

Olen tagasi Murmanskist ning võin teile julgusega öelda, et minu toode saavutas täieliku võidu rahva ja žürii seas. Kohe, kui kell 9 hommikul oma telgikese messikeskuses üles panin, tungles üüratu rahvamass selle ees. Kõik olid järjekorras, et kanda virtsa omale näo peale. Vanurid, keskealised, noorukid, mürsikud, kainikud, mudilased, imikud - iga viimane kui külastaja lahkus minu juurest ilusa sitase näoga, naeratus suul. Kui jõudis kätte hääletus, et valida erinevates kategooriates võitjad, oli näha hääletuskastide juures igal pool vaid fekaaliste nägudega isikuid, kelle hulgas olid ka žüriiliikmed. Nagu võite juba arvata, oli minu toode kõikides kategooriates võitja. "Virts" saavutas järgmised tiitlid: kõige kvaliteetsem, kõige populaarsem, kõige stiilsem, kõige huvitavam, kõige looduslähedasem ning kõige suurema fekaalisisaldusega. Sain luba oma toodangut levitama hakata ning auhinnaks 1000 rubla kapitali, mille annetasid ametnike sõnul heameelega mulle kohalikud pensionärid. Olen neile südamest tänulik. Messihoonest lahkusid kõik mõnusa vene elektroonilise muusika saatel, neid saatmas ninasõõrmeid hellitav aroom. Mind ootas aga siiski veel ääfterpaarti. Selles osalesin mina, žüriiliikmed ning pealinnast saabunud sümpaatsed näitsikud Maša ja Smetana, kes mind otsekohe endale meelitama hakkasid. Üks žüriiliikmetest ütles mulle, et nad on kõrgem klass otse Moskva "lõbuhoonetest". Need "lõbuhooned" on arvatavasti teatrid, sest daamid olid üsna pentsikult ning paljastavalt riides. Ilmselt olid nad oma kostüümid otse teatrist kaasa võtnud. Siiski olin sattunud üsna hoogu ning, joonud ära tervelt ühe õlle, tundsin ennast üsna halvasti ning heitsin magama. Ärgates olid kadunud mõned mu väärisesemed, mis olin arvatavasti jätnud messikeskusesse. Siiski, lennuk ootas. Tormasin lennujaama ning olingi juba tagasiteel kodumaale, pea tulvil ideid. Jõudnud pärale, ootas mind ees hulk kaasteadureid, kellel olid kõigil lilled käes ning kaasa oli ka võetud paar pudelit alkoholivaba šampust minu edu tähistamiseks. Kallis lugeja, loodetavasti saan varsti oma äri püsti,et ka sinu külapoe riiulile jõuaks tuub "Virtsa". Hoidke mulle pöialt!

Rahulolev klient

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Reede 13. Äärmiselt ebakohane kuupäev sellise maailmaraputava artikli jaoks.